اخبار مرتضی پاشایی و عکس ملاقاتی هایش

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

فرزانه -
- 1393/11/23
ساحل - هر وخ تموم شد ای دیتو بفرس - 1393/10/13
ساحل - اگه میشه ج بده - 1393/9/16
ساحل - میتونم بپرسم تو از کجا میدونی تولد من کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

- 1393/9/15
دختری با عقاید خاص - سلام

چی شدی تو؟؟؟

چی کارم داری ک؟؟؟ - 1393/9/13
سحرم - salam moafag bashi
پاسخ: salam hamchenin - 1393/9/13
منو دخمل خالم - لایک اق رضاااااااااااااااااااااااااااا ااااااا

دخترا فرشته ان ادم نمیشن
- 1393/9/7
منو دخمل خالم - میگن معین مرده راسته؟؟؟؟؟یا شایعه است؟؟؟؟؟؟؟
- 1393/9/7
منو دخمل خالم - من از بهزاد خانومیشو گوش دادم

خیلی باحاله

- 1393/9/7
منو دخمل خالم - پنج شنبه ساعت سه بامداد

نه جمعه


موفق باشی - 1393/9/7

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 673
بازدید کل : 4327
تعداد مطالب : 248
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد +1 گوگل



تنظیم فونت
       

 این صفحه را به اشتراک بگذارید


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

شارژر پاور بانک

اخبار مرتضی پاشایی و عکس ملاقاتی هایش

بازدید: 283

 

آخرین خبر از وضعیت جسمانی مرتضی پاشایی

 

آخرین خبر از وضعیت جسمانی مرتضی پاشایی

خبر تکمیلی : مدیر برنامه های مرتضی پاشایی به تشریح آخرین وضعیت وی پرداخت.

مهدی کُرد (مدیر برنامه های مرتضی پاشایی) دقایقی پیش درباره آخرین وضعیت جسمی پاشایی گفت : «اخبار ضد و نقیض زیادی از صبح امروز از سوی برخی رسانه ها منتشر شده که واقعا تاسف بار است. برخی رسانه ها برای جلب توجه بیشتر حاضرند هر کاری بکنند و واقعا اخلاق را زیر پا گذاشته اند.»

وی در ادامه افزود: «اوضاع جسمی پاشایی نسبت به روزهای گذشته فرقی نکرده و این خواننده در تلاش است که بتواند در مبارزه با این بیماری پیروز شود و سلامتی اش را باز یابد.»

کُرد در ادامه افزود: «مرتضی در این لحظات مهم فقط به دعای خیر مردم احتیاج دارد. امیدوارم اهالی رسانه با دقت بیشتری به وظایف شان که همانا اطلاع رسانی صحیح است بپردازند تا شاهد حواشی این چنینی مثل امروز نباشیم.»

 

……………………………………………………………

شایعه به کما رفتن و قطع شدن علایم حیاتی مرتضی پاشایی

در پی انتشار خبر یا بهتره بگیم شایعه به کما رفتن و قطع شدن علایم حیاتی مرتضی پاشایی

امید حاجیلی خواننده پاپ در مورد آخرین وضعیت مرتضی پاشایی در صفحه شخصی اش گفت :

دوستاى عزیزم ، به دعا هاتون و انرژیهاى مثبتتون ادامه بدید … همین الان با پیمان عزیز که همش بیمارستان پیش مرتضى هست تلفنى جویاى حال مرتضى شدم … خدارو شکر حالش از دیروز بهتره … شایعه ممنووووووع….

همچنین عماد طالب زاده نیز در صفحه اش صحت و بهبودی مرتضی پاشایی را تایید کرده است.

مهرزاد امیرخانی ترانه سرای اکثر آهنگهای مرتضی که در کنار مرتضی در بیمارستان است نیز گفته است که مرتضی در کما نیست و نخواهد رفته به امید پروردگار.

لطفا شما نیز برای سلامتی مرتضی پاشایی دعا کنید

……………………………………………………………

مرتضی پاشایی ممنوع‌الملاقات شد

«بیمار آقای مرتضی پاشایی ممنوع الملاقات می‌باشد.» این نوشته‌ای است که در ورودی بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بیمارستان بهمن نصب شده است. به دلیل شرایط خاص مرتضی پاشایی پزشکان ملاقات با وی را ممنوع کرده‌اند، با این حال عصر یکشنبه ۱۸ آبان تعدادی از هنرمندان برای ملاقات با او و افزایش روحیه مرتضی پاشایی در بیمارستان بهمن حاضر شدند و لحظاتی کوتاه در کنارش بودند.

آخرین خبر از وضعیت جسمانی مرتضی پاشایی

آخرین خبر از وضعیت جسمانی مرتضی پاشایی

وضعیت جسمی مرتضی پاشایی نسبت به دو روز قبل تفاوت محسوسی نداشته است اما روحیه وی مخصوصا با دیدن هنرمندان و دوستانش بسیار خوب بود.

از جمله هنرمندانی که در این روز در بیمارستان بهمن حاضر شدند می‌توان به مهناز افشار، بهنوش بختیاری، محمدرضا گلزار، فرزاد فرزین، علی کاظمی، علی لهراسبی، روزبه نعمت اللهی، محمد علیزاده، شهرام شکوهی، هادی کاظمی، زهرا عاملی، امید جهان، مازیار فلاحی، میلاد ترابی، مهرداد نصرتی، محسن افشار و .. اشاره کردد.

همچنین معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراهی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران ضمن عیادت از مرتضی پاشایی، برای وی آرزوی سلامتی کردند.

شب گذشته (۱۸ آبان) علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت ارشاد اسلامی و علی ترابی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران با حضور در بیمارستان، از این خواننده کشورمان عیادت کرده و برای وی آرزوی سلامتی کردند.

علی مرادخانی در این بازدید با پدر مرتضی پاشایی نیز دیدار کرد و درباره مسائل مربوط به بیماری فرزندش سخن گفت و در جریان جزئیات روند درمانی پاشایی قرار گرفت.

……………………………………………………………

برگزارکننده کنسرت های مرتضی پاشایی از تمامی طرفداران و علاقه مندان موسیقی پاپ خواست برای شفای این هنرمند جوان موسیقی دعا کنند.

محمدحسین توتونچیان در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت درمانی مرتضی پاشایی خواننده پاپ که این روزها به دلیل تشدید بیماری خود در بیمارستان بستری است، توضیح داد: طی روزهای گذشته و از زمانی که این خواننده در بیمارستان به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده تغییر چندانی در وضعیت او مشاهده نشده است و پزشکان از خانواده و مردم خواسته اند که برای او دعا کنند.

وی ادامه داد: طی روزهای گذشته مسوولان و هنرمندان زیادی برای ملاقات به بیمارستان مراجعه کردند که من به سهم خودم از همه آنها تشکر می کنم که همراه این هنرمند جوان بودند و در کنار خانواده و دوستان این خواننده برای شفای او دعا کردند. ما تنها چیزی که این روزها ازمردم می خواهیم این است که «مهربانان برای سلامتی مرتضی پاشایی دعا کنید».

این تهیه کننده در معرفی افرادی که طی روزهای گذشته از مرتضی پاشایی در بیمارستان دیدن کرده اند، گفت: علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد، پیروز ارجمند مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد، دکتر زالی رییس سازمان نظام پزشکی، حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران، هادی ساعی، علی فتح الله زاده، علی ترابی مدیر عامل انجمن موسیقی، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، محمد علیزاده، محسن چاووشی، علی لهراسبی، میلاد ترابی، بهنوش بختیاری، هادی کاظمی، روزبه نعمت اللهی، فرزاد فرزین، شهرام شکوهی، حمید فرخ نژاد، علیرضا خمسه، شهرام حقیقت دوست، محمد نوازی، شیث رضایی، آتیلا حجازی، مهرداد پولادی، گروه سون،سیروان خسروی، محسن یگانه، بهنام صفوی، عمادطالب زاده، روزبه بمانی، افشین یداللهی، سعید عرب، ناصر زینعلی، مهدی احمدوند، مریم حیدرزاده، یاسر بختیاری، مازیار فلاحی، احسان علیخانی، احسان حاج صفی، امید جهان، بهروز رهبری فر، زانیار خسروی، علی عبدالمالکی، غلامعلی کویتی پور، مهراد نصرتی و … از جمله افرادی بودند که در این مدت برای ملاقات با مرتضی پاشایی به بیمارستان آمدند.

در همین حال پیمان عیسی زاده رهبر ارکستر کنسرت های این خواننده نیز از طرفداران پاشایی خواست از انتشار و ارسال پیامک هایی که از منابع رسمی منتشر نشده اند شدیدا خودداری کنند چرا که در صورت بروز هر اتفاقی اخبار از سوی خبرگزاری ها و سایت های رسمی به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

……………………………………………………………

 

 خارج از نظر دکتراها و تیم پزشکی هنوز امید در چشمان پدر و مادرش موج می زند:

آخرین خبر از وضعیت جسمانی مرتضی پاشایی

پدر مرتضی پاشایی

آخرین خبر از وضعیت جسمانی مرتضی پاشایی

مادر مرتضی پاشایی

آخرین خبر از وضعیت جسمانی مرتضی پاشایی

روزبه نعمت الهی

آخرین خبر از وضعیت جسمانی مرتضی پاشایی

محمد علیزاده

آخرین خبر از وضعیت جسمانی مرتضی پاشایی

محمدرضا گلزار

آخرین خبر از وضعیت جسمانی مرتضی پاشایی

آخرین خبر از وضعیت جسمانی مرتضی پاشایی

شهرام شکوهی

آخرین خبر از وضعیت جسمانی مرتضی پاشایی

آخرین خبر از وضعیت جسمانی مرتضی پاشایی

 

سلام سایت مارو دنبال کنید بهترین هارو واستون در نظر داریم


می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 20 آبان 1393 ساعت: 14:55 منتشر شده است
نظرات()

مطالب مرتبط

نظرات


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 248
کل نظرات کل نظرات : 50
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 5

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 66
بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 7
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 22
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 73
بازدید ماه بازدید ماه : 673
بازدید سال بازدید سال : 1565
بازدید کلی بازدید کلی : 4327

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.149.238.159
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

شما چه جور مطالبی را بیشتر می پسندید؟

درباره ما

ضربان
به وبلاگ من خوش آمدید بهترین مطالب هارا در این سایت بخواهید من فقط بهترین هارا میاورم نظر بزارید چ میخواهید ما از فیس بوک فراهم میکینم چیزی زیادی نمیگم همه چیز در توانم باشه میزارم فقط یه خواهش از شما نظر بزارید ضربان شعبه 1 من وبلاگمو آپ کردم و حالا منتظرم تا تو بیای ببینیش ____________________$$$$$$$ _____________________$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$_$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$ __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$ _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$__$$$$$$$$$ $_$$$$$$___$$$$$$$$ _$$$$$$$$$__$$$$$$$ $_$$$$$$$$___$$$$$$ $$_$$$$$$$$___$$$$$ $$$_$$$$$$$$__$$$$$$ _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$ $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$ $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$ $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$ $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$ _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$ _$$_$$______________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ __$$$_________________$$$$$$$$$ $_____________________$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$__$$$$$ $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$__$$$$$$$$ _______________%% _______________%% ______________%%% _____________%%%%% ____________%%%%%% _____________%%%% _____________%%% _____________%%% _____________%%% _____________%%% _____________%%% _____________%%% _____________%%% _____________%%%__%% _____________%%%__%__% _____________%%%___%__% _____________%%%___%___% _____________%%%___%___% _______%%____%%%__%____% ______%__%__%%%%%%____%% ______%___%%_____%____%% _______%____%%%%%____%% ________%___________%% _________%_________%% _________%%________%% ________%%_________%%% _______%%___________%%% ______%%______________%% _____%%________________%% _____%%_________________%% _____%%%________________%% ______%%_______________%%% _______%%%____________%%% _________%%%%________%%% ___________%%%%%%%%% ________________.###* _____________.*###### _____________*###### ___________*####### __________*########. _________*#########. _________*######*###* ________*#########*## _______*##########* *# _____*###########_____* ____############ ___*##*######### ___*_____######## __________####### ___________*###### ____________*#####* ______________*####* ________________*###* __________________*##* ____________________*##. _____________________*##. ______________________.## ______________________.###. ____________________.######. __________________._##*___*##.

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ضربان و آدرس hamechi7city.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود